ماساژ درمانی

ساخت وبلاگ
 
بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان

برای کودکان، این اسباب بازی‌ها و بازی‌ها هستند که آشنا شدن بازندگی را قابل دسترسی می‌کنند. در ادامه این مطلب، ما ۸ تا از بهترین بازی‌های رایانه‌ای مخصوص کودکان را گرد آورده‌ایم که نه تنها آن‌ها را با کامپیوتر آشناتر و هماهنگ‌تر مکند بلکه کمی تفریح در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

این مطلب توسط وب سایت معتبر لایف وایر تدوین شده است و یکی از مطالعه شده ترین و معتبرترین مطالب در زمینه معرفی بازی های کامپیوتری می باشد.

شما به این نتیجه می‌رسیده در این بازی‌های رایانه‌ای فرزندتان مجازاً به ساخت همه چیز، تایپ کردن، و یا اجرای نقش ابر قهرمان‌های خود هستند. همه بازی‌های رایانه‌ای اینجا، باقابلیت دسترسی و تناسب سنی ساخته شده‌اند، لذا نیست به چیزهای بیش‌ازحد بزرگ‌سالان نگران باشید.

ماساژ درمانی...
ما را در سایت ماساژ درمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوره radin777 بازدید : 113 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 21:08

بازی پلی استیشن 4 مناسب کودکان

با کمک مجله معتبر و معروف لایف وایر و نظرات کاربران در فضای مجازی، ۹ بازی برتر پلی استیشن ۴ که بچه ها باید بخرند را برای شما معرفی می کنیم. این بازی ها از جهت های مختلف آموزندگی، مناسب بودن برای سن، پرورش خلاقیت و عدم تاثیرگذاری منفی بر کودک انتخاب شده اند.

وقتی شما دارید برای بچه یک بازی انتخاب میکنید که بخرید باید چیزهای زیادی در نظربگیرید. بچه مسلما باید راضی باشد و به او خوش بگذرد.والبته چیز های دیگه ای هستن مثل اینکه برای سنشون مناسب باشه.

ماساژ درمانی...
ما را در سایت ماساژ درمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوره radin777 بازدید : 245 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 20:54

در این پست به کمک وب سایت معتبر استایل کریز، ۱۰ آرایش عالی چشم را برای شما خانم های زیبای ایرانی آموزش می دهیم. حتما سری آموزش های آرایشی ما را دنبال کنید.

آرایش چشم شما نشان دهنده سلیقه شماست و هنگامی که این کار بطور درست صورت بگیرد، این توانایی را داراست که شما را به طرز فوق العاده ای تغییردهد. برای داشتن چشم هایی درشت، جسورانه و زرق و برق دار، مجبور نیستید یک آرایشگر و یا یک راهنمای زیبایی حرفه ای باشید. برای اینکه این کارروی چشمانتان خیلی خوب انجام شود روش های متعددی وجود دارد که ما تعدادی از بهترین آرایش های چشم که مناسب به نظرمیرسد را برای شما قرارداده ایم. بعنوان مثال در ویدیوی زیر یک آرایش چشم برای موارد روزمره را مشاهده می کنید:

نمایشگر ویدیو
00:00
 
06:44

آری! شما دیگر نیازی به نگرانی در مورد طرز استفاده از آرایش چشم درشب برای بیرون رفتن ندارید. در این پست ۱۰ تا از بهترین آرایش های چشم را به شما آموزش می دهیم.

۱- آرایش طلایی قهوه ای ملایم

این سایه چشم نواز زیبا از ترکیب سایه های طلایی و قهوه ای بدست آمده است. به خاطر داشته باشید ترکیب کردن در همه آرایش های چشم کلید مهمی است. این یک ظاهرظریف و درعین حال سرزنده است که بسیار زیبا بنظر میرسد.

به ادامه مطالب بروید

ماساژ درمانی...
ما را در سایت ماساژ درمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوره radin777 بازدید : 116 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 20:07

کار با فلز هم هیجان انگیز و هم با صلابت است. همانطور که جرقه ها پرواز می کنند و گرما ظاهر می شود، جوشکاران قادر به تبدیل برخی از قوی ترین مواد جهان به شکل و محصولاتی هستند که دوست دارند. این مهارت نیاز به کار و تمرین برای به دست آوردن دارد و بهتر است با کمک و هدایت متخصصان آموخته شود. در مدارس جوش مانند مراکز فنی حرفه ای، افراد علاقه مند می توانند در برنامه فناوری جوش ثبت نام کنند تا همه چیز را در مورد این صنعت بدانند. از استفاده از ابزار استاندارد صنعت به مایع کردن فلز، دانش آموزان در مسیر سریع به یک حرفه ای روشن تبدیل خواهند شد.

این توجه به جزئیات چیزی است که باعث می شود شما به یک جوشکار بزرگ و یک کارمند کارآمدتر تبدیل شوید. چهار نوع اصلی از روش های جوشکاری وجود دارد که افراد علاقه مند به صنعت جوش باید با آن آشنا شوند:

جوشکاری با الکترود دستی پوشش‌دار (SMAW)

با استفاده از این نوع خاص جوش، جوشکار به دنبال فرآیند دستی جوشکاری چوب میگردد. چوب از یک جریان الکتریکی برای تشکیل یک قوس الکتریکی بین چوب و فلزات استفاده می کند. این نوع اغلب در ساخت سازه های فلزی و در ساخت صنعتی برای جوش کردن آهن و فولاد مورد استفاده قرار می گیرد.

جوشکاری قوسی با گاز محافظ (GMAW / MIG)

این سبک از جوشکاری نیز به عنوان گاز بی ضرر فلز (MIG) نامیده می شود. این یک گاز محافظ در امتداد الکترود سیم استفاده می شود که دو فلز را به هم وصل می کند. این روش نیاز به ولتاژ ثابت و منبع تغذیه مستقیم جریان دارد و شایع ترین فرآیند جوشکاری صنعتی است. این چهار روش اصلی انتقال فلزات: کروی، کوتاه، اسپری و اسپری پالس است.

جوشکاری قوس پودر قلیایی (FCAW)

این به عنوان یک جایگزین برای جوش سپر توسعه داده شد. جوشکاری قوس نیمه اتوماتیک اغلب در پروژه های ساختمانی به علت سرعت بالای جوشکاری و قابلیت حمل آن مورد استفاده قرار می گیرد.

جوشگاری گاز قوس تنگستن گازی (GTAW / TIG)

جوشکاری با قطعات ضخیم از فولاد ضد زنگ و یا فلزات غیر آهنی شایع ترین استفاده برای این روش است. این همچنین یک فرآیند جوشکاری قوس است که برای تولید جوش از الکترود تنگستن استفاده می شود. این فرآیند بسیار بیشتر از سه روش دیگر زمان بر و پیچیده تر است.

با تجربه فراوان در مورد تکنیک های جوشکاری، فارغ التحصیلان هنگامی که برای حرفه ای شروع به کار می کنند،می توانند موانع را از سر راه خود بردارند. جوشکارها اغلب به دنبال تولید، ساخت و ساز تجاری، معدن، کشاورزی، تجارت عمده فروشی و تعمیر و نگهداری مشغول به کار هستند، اما فارغ التحصیلان می توانند مهارت های تازه ای را در هر جا که می خواهند داشته باشند.

4 نوع روش عمومی جوش که جوشکارها باید یاد بگیرند!

باز هم اگر سوالی در این زمینه دارید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.

ماساژ درمانی...
ما را در سایت ماساژ درمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوره radin777 بازدید : 115 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 20:01

در این پست به کمک یک فیلم آموزشی به بررسی و تعمیر کمک فنر موتور سیکلت می پردازیم و سپس به بیان وظایف، نقش و اهمیت،  نحوه کار، زمان بازدید از کمک فنر می پردازیم.

کلیپ آموزشی نحوه تعمیر کمک فنر موتورسیکلت :

نمایشگر ویدیو
00:00
 
05:43

spring-car-air

وظیفه کمک فنر :

همانطور که می دانیدکمک فنر د رموتور سیکلت قطعه ای با اهمیت است. کمک فنر یکی از اجزای مهم و اصلی سیستم تعلیق موتورسیکلت ها به شمار می رود که وظیفه آن جلوگیری از ارتجاع بیش از حد در موتورسیکلت ها است. بدین صورت که وقتی موتورسیکلت ها از مانعی عبور کرد، فنر شروع به ارتجاع می کند و کمک فنر به سرعت آن را به حالت ثابت در می آورد. اساس کار کمک فنر های متداول این گونه است که هنگام اعمال ضربه، کمک فنر به همراه فنر به راحتی جمع می شود، اما هنگام باز شدن، این فرایند به کندی انجام می شود هنگام جمع شدن، روغن از میان سوراخ های درشتی عبور می کند و به همین دلیل است که جمع شدن به سهولت انجام می شود. اما هنگام باز شدن، روغن باید از منافذ ریزتری عبور کند تا فنر باز شود.

به همین دلیل فرایند باز شدن نسبت به فرایند جمع شدن کند تر است. کمک فنر معمولاً از روغن یا گاز برای جذب انرژی فنر های استفاده می کند. گفتنی است، میزان سختی فنر بر اساس وزن موتورسیکلت در هنگام پر و خالی بودن توسط شرکت سازنده تعیین می شود. برخی افراد برای تغییر میزان سختی فنر، از کمک فنر استفاده می کنند که این کار، اصولی نیست. گاهی برخی کمک فنر ها به همراه خود فنر نیز دارند، اما در حقیقت کمک فنر نباید فنر داشته باشد؛ زیرا فنر وسیله ای است که انرژی را فقط ذخیره می کند درحالی که کمک فنر با جذب انرژی، آن را خنثی می کند.

بازدید کمک فنر موتور سیکلت :

بازدید کمک فنر

بهترین روش توصیه شده برای بازدید کمک فنر های موتور سیکلتبازدید بر اساس هر ۵۰۰۰۰ کیلومتر کارکرد موتور سیکلت می باشد. روش عیب یابی کمک فنر می باشد که این نوع . که بسیار ساده می باشد و برای همه امکان ان فراهم می باشد به این صورت است که شما یکی از دستهای خودتان را در گوشه عقب زین یا ترکبند از موتور سیکلت روی ترکبند قرار می دهید و با فشار دست ان قسمت را به سمت پایین می رانید باید هنگام بازگشت فقط یک بار به محل خود برگردد و اگر این نوسان بیش از یک بار اتفاق بیافتد کمک فنر شما در ان ناحیه خراب می باشد. بعد به ترتیب دیگر گوشه های موتور سیکلت را امتحان می نماییم تا متوجه سلامت کمک فنر ها شویم بعد از شک کردن در مورد کمک ها به تعمیرگاه تخصص کمک فنر مراجعه نمایید.

دوستان گرامی ! قسمت نظرات برای ثبت دید گاه ها و سؤالات شما در مورد این آموزش می باشد.

آموزش تعمیر کمک فنر موتورسیکلت (تصویری)

ماساژ درمانی...
ما را در سایت ماساژ درمانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاوره radin777 بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 29 خرداد 1397 ساعت: 19:53